שמן מרולה או שמן ארגן - איך ניתן לבצע את הבחירה הנכונה לעור שלי

שמן מרולה או שמן ארגן - איך ניתן לבצע את הבחירה הנכונה לעור שלי

נראה שישנן יותר מדי אפשרויות כאשר מדובר בבחירת השמן הטבעי המושלם לשגרת טיפוח העור שלך. שמן המרולה ושמן הארגן, לעומת זאת, עלו לראש הרשימה של השמנים. שמנים אלה הם מהמובילים בתעשיית הטיפוח בזכות תכונות ההזנה והלחות שלהם. אבל אם נבחן קצת יותר לעומק, שמן אחד בולט מעל כולם: במיוחד שמן המרולה הטהור שלנו מ-MarulaLab, עם שיטת מיצוי CO2 שלנו שמבטיחה טוהר ויעילות בלתי מתחרים.

המוצא ותהליך המיצוי

שמן המארולה ושמן הארגן מגיעים שניהם מעצים. שמן הארגן מופק מעץ הארגן (Argania spinosa), שמקורו במרוקו, בעוד שמן המארולה מופק מעץ המרולה (Sclerocarya birrea), הנמצא באזורים הדרומיים של אפריקה. תהליך המיצוי של השמנים הללו הוא שבו נמצא ההבדל המשמעותי הראשון.

באופן מסורתי, שמן הארגן מופק באופן ידני. כדי להפיק את השמן, מסירים את עיסת הפרי, שוברים את האגוז ולוחצים את הגרעינים הפנימיים. התהליך הזה לוקח זמן ומאמץ רב.

לעומת זאת, שמן המרולה מופק מגרעיני עץ המרולה, לרוב בתהליך של לחיצה קרה, מה שעוזר לשמור על תכולת הנוטריינטים של השמן. ב-MarulaLab, אנו לוקחים את תהליך המיצוי לשלב הבא עם שיטת מיצוי CO2 שלנו. שיטה זו מבטיחה את התכולה הגבוהה ביותר של נוטריינטים יחד עם טוהר שאין כמותו.

woman making argan oil by hand
בתמונה: אישה מקומית מפיקה שמן ארגן באופן ידני.

תכולת נוטריינטים

שני השמנים עשירים בנוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות. שמן המארולה ידוע בתכולה הגבוהה במיוחד של חומצה אולאית, חומצת שומן אומגה-9 החיונית לשמירה על עור צעיר ולח. בנוסף, הוא מכיל כמות עשירה של נוגדי חמצון, כולל ויטמין E ופלאבונואידים, החיוניים במאבק נגד לחץ חמצוני, גורם מרכזי בהזדקנות מוקדמת של העור.

ספיגה ותחושה

שמן הארגן, למרות שהוא נספג בעור, הוא כבד יותר ולעיתים קרובות משאיר שארית שמנונית קלה. אלו עם עור שמן או מעורב עשויים למצוא את השמנוניות הזו פחות מתאימה. שמן המרולה, לעומת זאת, הוא קליל יותר וידוע בכוח הספיגה המדהים שלו. הוא נספג במהירות בעור, מספק הזנה ולחות ללא שארית שמנונית.

ההבדל של MarulaLab

לא כל שמני המרולה נוצרו שווים. שמן המארולה הטהור שלנו בולט מעל השאר בזכות תהליך מיצוי ה-CO2 שלנו, שעוזר לשמור על הנוטריינטים בצורתם הטהורה ביותר, מספק שמן באיכות ויעילות מעולים.

MarulaLab בולטת גם בזכות המחויבות שלנו לקיימות ולטוהר. שמן המרולה שלנו אידיאלי לאנשים עם עור רגיש מכיוון שהוא נטול תוספים, חומרים משמרים ובישום. המחויבות שלנו לסחר הוגן ולמקורות ברי קיימא תורמת לפיתוח וגידול חקלאי ישראלי.

MarulaLab's advanced research lab.
המעבדה המתקמת של חברת MarulaLab שנמצאת בנגב הישראלי. 

לסיכום, שמן המרולה הטהור שלנו מ-MarulaLab הוא בחירה מצוינת למרות היתרונות של שמן הארגן. שמן המארולה הטהור שלנו מנצח בעקביות בזכות שיטת המיצוי המתקדמת, תכולת הנוטריינטים, יכולות הספיגה, המחויבות לאיכות ולקיימות. התחילו את המסע שלכם עם MarulaLab היום לעור בריא ויפה יותר.

השארת תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

מוצרים מומלצים